تولحظه ای مانند من تنها نبودی  

                                    
توهرزه گردمست کوچه هانبودی


یکدم نشددرگوشه ای تنهابشینی


درمانده ودلخسته دردنیانبودی


شب های تو زیبا پرازنووستاره..


دلمرده درتاریکی شبها نبودی


آندم که بایاردگرگشتی هم آغوش


دریاداین شوریده ی رسوا نبودی


آندم که بااوجام می سر میکشیدی


درفکراین جان برلب شیدا نبودی


درچشم من دریای اشک موج درموج


آنی تو محو عمق این دریا نبودی


من سالهای سال دنبال تو بودم


حتی شبی درخواب من پیدا نبودی

 

فرزانه طاهری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط فرزانه طاهری در برچسب:ادبیات ,شعر,شعرفرزانه,غزل فرزانه طاهری,شعر فرزانه طاهری,

ساعت موضوع <-CategoryName-> | لینک ثابت